သားခ်စ္ဘေလာဒ္.မွမိတ္ေဆြတို.အားတံခါးဖြင္.လွစ္ၿကိဳဆိုပါသည္၊စိတ္ၿကိဳက္သာခံစားၿကည္.ရွု.ဝင္ထြက္သြားလာနုိင္ပါတယ္မိတ္ေဆြ

Tuesday, July 26, 2011

သူတို.ေရးခ်ယ္ခဲ.တဲ.ဒီမိုကေရစီဆိုတာ

အစိုးရ၏ပံုသဏန္ဆိုသည္မွာလူ.သဘာဝ၏ပံုပန္းအတိုင္းသာၿဖစ္သည္၊

နိုင္ငံေတာ္ဆိုသည္မွာေက်ာက္တံုးေက်ာက္ခဲမ်ားကိုထုဆစ္ထားခ်င္းမဟုတ္

ၿပည္သူတို.၏စရိုက္ႏွင္.အညီအခ်ိဳးအစားညီေသာအဖဲြ.ၿကီးသာၿဖစ္လာေပေတာ.သည္၊



(ပေလတို)



သူ၏အေတြးအေခၚပါေသာစကားမ်ားမွန္ကန္လွေပစြ၊အစိုးရဆိုသည္မွာနဖူးတြင္ဂ်ိဳေပါက္ေနေသာတမူထူးၿခားသည္.အဖဲြ.ၿကီးမဟုတ္

မိမိတို.စရိုက္ႏွွွွွင္္.ကိုက္ညီေသာအစိုးရသာၿဖစ္ရသည္၊နိဳင္ငံေတာ္ကိုထုဆစ္ရာတြင္ၿပင္းထန္တဲ.အမိန္.နာခံမွုကိုသံုးၿပီးအာဏာတည္လို.မရေပ

ၿပည္သူတို.၏ႏွလံုးသည္းပြတ္မွလာေသာၿပည္.သူ.စရိုက္၊သေဘာထားကိုေဖာ္ညြုန္းေသာအစိုးရအဖဲြ.ၿကီးသာၿဖစ္ရမည္၊


ကြ်န္ေတာ္တို.ဒီမိုကေရစီယဥ္ေက်းမွုအေၿကာင္းေၿပာမည္ဆိုလွ်င္အက္သင္းတုိ.၏ဒီမိုကေရစီ္စနစ္ကိုေၿပာမွပိုမို
ေကာင္းမြန္ၿပည္.စံုေပလိမ္.မည္၊အက္သင္းတို.ႏွင္.ပတ္သက္ရ်္က်ေနာ္ဖတ္ခဲ.ရေသာရစ္ခ်ပ္လစ္ဗင္းစတုန္းကို
ဆရာေအာင္သင္းဘာသာၿပန္ထားတဲ.ေခတ္သစ္ကမၻာအတြက္ပညာေရးစာအုပ္ထဲမွတခ်ိဳ.ေသာစာမ်ားကိုကိုးကား
ေၿပာဆိုရလိမ္.မည္ၿဖစ္သည္၊၊
က်ေနာ္တို.ကိုယ္တိုင္ရယူၿကိုးပမ္းဖို.လုပ္ေဆာင္ေနၾကတာဆိုေတာ.အက္သင္းတို.ရဲ.ဒီမိုကေရစီလုပ္ေဆာင္ နည္းေတြကိုေလ.လာၿကည္.ရင္နည္းေကာင္းလမ္းညြုန္ေလးမ်ားရေလာက္ပါရဲ.လို.ထင္မိလို.ပါ၊
ပဲရီးကလီးကေၿပာခဲ.ပါတယ္။ကြ်ႏု္ပ္တို.၏အေၿခခံစည္းမ်ဥ္းသည္လူနည္းစု၏လက္ထဲတြင္မရွိ၊လူမ်ားစု၏လက္ ထဲတြင္သာရွိသည္၊ထိုေၿကာင္.ဒီမိုကေရစီဟုေခၚထြင္ၿခင္းၿဖစ္သည္၊သို.တေစၿပည္သူအခ်င္းခ်င္း၏တရားမွ်တ
မွုႏွင္.တရားတေဘာင္ကိစၥမ်ားတြင္တန္းတူညီတူၿပည္.ဝမွုရွိေၿကာင္းဓမၼသတ္ကခိုင္လံုေစခဲ.သည္၊လူမွုေရးရပ္ တည္ခ်က္တြင္ထူးခြ်န္သည္.လူကိုအမ်ားကလိုလားေၿမုာက္စားၿကၿမဲၿဖစ္ေသာေၿကာင္.အဆင္.အတန္းသည္ပ
ဓာနမဟုတ္၊အရည္အခ်င္းသည္သာပဓာနက်ေပသည္၊တဦးတေယာက္သည္က်ေနာ္.တို.လူ.အဖဲြ.အစည္းအ
တြက္ေကာင္းက်ိဳးၿပဳနိဳင္သည္ၿဖစ္လွ်င္သူ၏ဆင္းရဲမဲြေတမွုသည္အဟန္.အတားတစံုတရာလံုးဝမၿဖစ္ေစရ၊
ဤသို.က်င္.သံုးၿက၏၊capacitybuildingၿမုင္.မွၿဖစ္မည္ဆုိတာမ်ိဳးမရွိ၊အတုယူၿကပါကုန္၊ဒါဟာအင္ဂလို
ဆက္ဆြန္တို.ထြန္းကားခဲ.တဲ.ေခတ္ကလြပ္လပ္ ေသာဒီမိုကေရစီသေဘာအနက္ဖြင္.ဆိုခ်က္ပါ၊ဒီထက္ပိုမို
ေကာင္းမြန္ေတာ္သင္.မွန္ကန္တဲ.အဓိပါယ္ဖြင္.ဆိုခ်က္မရွိေတာ.ပါဘူး၊ဘယ္လိုအဆင္.ဘယ္အလြုာကပဲၿဖစ္
ပါေစဘယ္လိုပဲစြမ္းရည္ရွိရွိလူတိုင္းဟာနိဳင္ငံေတာအုပ္ခ်ဳပ္ေရးမွာဝင္ေရာက္ေၿပာဆိုနိဳင္ခြင္.ဆိုတာရွိတယ္၊
လြပ္လပ္စြာလုပ္ငန္းထူေထာင္ခြင္.ရွိဖို.ဟာလဲသူတို.ရဲ.ရည္မွန္းခ်က္တခုၿဖစ္ခဲ.တယ္၊တန္းတူညီမွ်ဆိုတာ
မွာလဲတရားေသေဘာင္ခတ္ထားတာမ်ိဳးမရွိဘူး၊ေတာ္ရင္ေတာ္သလို၊ ေကာင္းရင္ေကာင္းသလိုအလိုလိုအက်ိဳး
ခံစားခြင္.ဆိုတာရလာတာပဲ၊

လူတိုင္းလွမ္းၿပီးေမးလိုက္တဲ.ေမးခြန္းကပိုက္ဆံဘယ္ေလာက္ရွိသလဲ၊မိဘေတြကဘယ္သူလဲဆိုတာမ်ိဳးမဟုတ္ဘူး၊
နိုင္ငံေတာ္အတြက္ဘာအလုပ္အေကြ်းၿပဳနိဳင္သလဲဆိုတဲ.ေမးခြန္းသာၿဖစ္တယ္၊ကဲၿကည္.စမ္းပါဦး၊ဒီေန.ေခတ္
လူေတြေၿပာေနၿကသလိုအေကာင္သားသမီးလားတို.၊ဘာကားေတြစီးလဲ၊ဖုန္းဘာေမာ္ဒယ္ေတြသံုးလဲတို.၊ ပိုက္ဆံဘယ္ေလာက္သံုးနိဳင္သလဲတို.ဆိုတဲ.ေမးခြန္းေတြႏွင္.ဘယ္ေလာက္မ်ားကြာၿခားၿကပါသလဲ၊အဲက်န္ပါ
ေသးတယ္ဆရာဝန္ၿကီးလား၊စစ္ဗိုလ္ၿကီးလားဆိုတဲ.ေမးခြန္းေတြေရာေပါ.၊သူတို.ေၿပာေနၿကတာကတိုင္းၿပည္
အတြက္တတ္နိဳင္တဲ.ဘက္ကဘာေတြထမ္းေဆာင္ဖို.ရွိလဲဆိုတာေတြနဲ.ဘယ္လိုမွႏွုိင္းယွဥ္လို.မရေကာင္းတာအ
မွန္ပါ၊

အက္သင္းၿပည္သူေတြဟာအသက္ေမြးဝမ္းေက်ာင္းကိုလဲတဖက္တလမ္းကေနလုပ္ၿကပါတယ္၊သူတို.ဝမ္းေရးအတြက္
လယ္ယာကိုင္းကြ်န္းလုပ္ၿကတယ္၊လက္မွုပညာေတြလုပ္ၿကတယ္၊အေရာင္းအဝယ္စီးပြါးေရးေတြလဲလုပ္ၿကပါတယ္၊
သူတို.ေနတဲ.အိမ္ေလးေတြဟာရိုးရိုးကုပ္ကုပ္ေလးၿဖစ္ေပမယ္.လူထုအေဆာက္အအံု၊ဂူေက်ာင္းဗိမာန္ၿကီးေတြ
ကိုေတာ.တခမ္းတနားေက်ာ.ေမာ.ေနေအာင္ေဆာက္နိဳင္ခဲ.ၿကတယ္၊ဒီၿမိဳ.ေပါက္စေလးကထုတ္လုပ္ လိုက္တဲ.ၿပဇာတ္ေတြ၊ရသစာေပေတြကိုေက်ာ္လြန္နိဳင္တဲ.အႏုပညာပစၥည္းမ်ိဳးဒီကေန.အထိမဖန္တီးနိဳင္
ၿကေသးပါဘူး၊ဒီအႏုပညာပစၥည္းေတြကိုလက္တစုပ္စာေလာက္သာရွိတဲ.ပါရမီရွင္ေတြကဖန္တီးလိုက္တာပါ၊
ဒါေပမဲ.လူနည္းစုလူ.မလိုင္မ်ားသာခံစားနိုင္ခဲ.တဲ.အၿဖစ္မိ်ဳးကိုေရာက္မသြားခဲ.ပါဘူး၊ၿပည္သူအားလံုးကကို
အရသာခံနိဳင္ခဲ.ၿကတယ္၊တႏွစ္ၿပီးတႏွစ္တင္ဆက္တဲ.ေကာငး္ပါေပ.ဆိုတဲ.ၿပဇာတ္ၿကီးေတြကိုတင္ဆက္ခဲ.
ၿကတယ္၊ဒီၿပဇာတ္ ေတြကလဲေပါ.ေပါ.တန္တန္ၿပီးၿပီးေရာလုပ္ထားတာတခုမွမပါဘူး၊ဘာသာေရးၿပသ၁နာေတြ၊
ကိုယ္က်င္.တရားကိစၥေတြ၊လူမွုေရးတရားေတြကိုအေလးအနက္ထားၿပီးတင္ဆက္သြားခဲ.ၿကတာၿကီးပ၊ဲလူၿကိဳက္
မ်ားေအာင္လုပ္ထားတာမ်ိဳးမရွိ၊အၿမင္.ဆံုးအေကာင္းဆံုးၿဖစ္ေအာက္ကိုဖန္တီးထုတ္လုပ္ခဲ.ၾကတာပါ၊ဒါကိုလဲ
ၿပည္သူအားလံုးကခံစားနိဳင္တဲ.စုပ္ယူနိုင္စြမ္းရွိခဲ.ၿကတယ္၊လူနည္းစုဦးေဆာင္တာမဟုတ္ပဲလူမ်ားစုဦးေဆာင္တဲ.
အက္သင္းတို.ရဲ.နိဳင္ငံငယ္ေလးမွာလူ.ဘဝနဲ.ပတ္သက္ၿပီးလိုအပ္ခ်က္ဆိုတာရွာလို.မရေလာက္ေအာင္ၿပည္.
စံုနိဳင္ခဲ.ၿကတယ္၊ၿပည္သူေတြကိုယ္တိုင္ကလဲဒါငါတို.နိဳင္ငံေတာ္ေလးပဲဆိုၿပီးအၿမတ္တနိုဳးကိုယ္က်ိဳးကိုမၿကည္.
ပဲအလုပ္အေကြ်းၿပဳခဲ.ၿကတယ္၊

အခုလဲကြ်န္ေတာ္တို.ဟာဒီမိုကေရစီစနစ္ကိုတည္ေဆာက္ၿကေတာ.မယ္ဆိုရင္ဒီအက္သင္းနိဳင္ငံေတာ္ကေလးရဲ.
ဒီမိုကေရစီသေဘာကိုအတုယူၿကရမွာၿဖစ္ပါတယ္၊အက္သင္းေတြရဲ.သမိုင္းစဥ္ကိုလွမ္းၿကည္.လိုက္၇င္ပထမ
အာဏာရွင္စနစ္၊အဲဒီေနာက္မင္းစိုးရာဇာေခတ္၊ေနာက္မွပိုၿပီးၿပည္.စံုတဲ.နိဳင္ငံေရးစီးပါြးေရးဒီမိုကေရစီေခတ္အထိ
တိုးတက္ေၿပာင္းလဲသြားခဲ.တယ္၊

အက္သင္းေတြဟာစာမတတ္ၿကပါဘူး၊အဲတာထက္ပိုအံ.ေၿသာစရာေကာင္းတာကအေၿခခံမူလတန္းေလာက္က
အထက္တန္းကိုပညာသင္ဖို.စာသင္ေက်ာင္းကိုမရွိခဲ.ဘူး၊မၿဖစ္စေလာက္လူတန္းစားေလးမွအပတန္းၿမင္.လုိ၊
တကၠသိုလ္လုိဟာမ်ိဳးမရွိခဲ.ၿကပါဘူး၊က်ေနာ္တို.ပညာေရးစနစ္မွာမရွိ၇င္မၿဖစ္ဘူးလို.ယူဆထားၿကတဲ.စာေမးပဲြ
လိုဆိုတာမ်ိဳးသူတို.မွာမရွိခဲ.ၿကဘူး၊ဒါဆိုေမးစရာတခုကအက္သင္းေတြစာေရးစာဖတ္မလုပ္နိုင္ၿကဘူးဆိုရင္ဘယ္
လိုအဆင္.အတန္းၿမင္.တဲ.လူ.ယဥ္ေက်းမွုကိုေဖာ္ေဆာင္နိုင္ခဲ.သလဲဆိုရင္ေတာ.ၿဖင္.သူတို.ေတြဟာစာေရးစာ
ဖတ္မလုပ္ခဲ.ၿကေပမယ္.စကားေတာ.ေၿပာၿကပါတယ္၊ပညာကိုေဆြးေႏြးၿငင္းခံုခ်င္းကေနရၿကပါတယ္၊

ရွင္ေပါလုကေၿပာပါတယ္၊အက္သင္းတို.သည္အသစ္သစ္ေသာစကားတို.ကိုေၿပာဆိုၿကားနာခ်င္းမွတပါးအၿခား
ေသာစကားရပ္မ်ားႏွင္.အခ်ိန္မကုန္လြန္ၿကတဲ.၊သူတို.ရဲ.စကားဝိုင္းေတြကေနၿမင္.မားတဲ.ပညာကိုရခဲ.ၿကပါ တယ္၊အက္သင္းလူမ်ိဳးေတြေဆြးေႏြးၿကပံုကေၿပာၿပီးရင္ၿပီးေရာဆိုၿပီးေမ.ေမ.ေပ်ာက္ေပ်ာက္စကားမ်ိဳးေတြမ ဟုတ္ပါဘူး၊ေဆာ.ခရတၱိရဲ.စကားေတြလဲဒီလိုပဲႏွုတ္နဲ.ေၿပာခဲ.တာေတြပါ၊

အကယ္ဒမီတို.၊ေပါ.ခ်္တို.ဆိုတဲ.ဒသ၁နေက်ာင္းေတြမွာအရစၥတိုတဲလ္၊အက္ပီးခူးရပ္တို.လိုဆရာၿကီးေတြကအ ခ်င္းခ်င္းအၿပန္ၿပန္အလွန္လွန္ေမးၿမန္းေဆြးေႏြးၿပီးသင္ေပးလိုက္ၿကတာပါ၊သင္ပံုသင္နီးနဲ.ပတ္သက္လို.ေဆြးေႏြး
ေမးၿမန္းရင္းကေနလူတေယာက္ဟာသူမသိေသးတာေတြဟာဘာေတြလဲဆိုတာတခါတည္းသိသြားခဲ.ရတယ္၊
သူအေတြးလွ်ံသြားခဲ.တဲ.ေနရာကိုေတြ.လာတယ္၊သူတကယ္သေဘာေပါက္ေနတာေတြကိုေကာ၊သူယံုၿကည္
ေနတာေတြပါေသခ်ာသိလာတယ္၊အၿပန္အလွန္ေဆြးေႏြးရင္းနဲ.အယူအဆမွားေနတာေတြ၊မခုိင္မာတဲ.ယံုၿကည္ိုခ်က္
ေတြဟာေပ်ာက္သြားခဲ.ၿပီးခိုင္မာတဲ.ေက်ာက္သားပကတိနဲ.တူတဲ.အေတြးအေခၚအယူအဆသစ္ေတြဟာက်န္ရစ္ခဲ.
ပါေတာ.တယ္၊ေဆြးေႏြးခ်င္းအားၿဖင္.အေတြ.အၿကံုအသစ္ကိုရတယ္။ေနာက္ၿပီးကိုယ္.ထက္ၿမင္.မားတဲ.လူနဲ.
ေဆြးေႏြးလိုက္ခ်င္းဟာကိုယ္ပါၿမင္.မားမွုကိုရလာတဲ.သေဘာၿဖစ္လာတယ္၊ဒါေၿကာင္လူအဖဲြ.အစည္းကိုအၿမင္.
ကလွမ္းၿပီးၿကည္.လိုက္သလိုကြင္းကြင္းကြက္ကြက္ေတြ.လာရတယ္၊

ကဲေနာက္တခါနိဳင္ငံေရးကိုၿကည္.လိုက္ၿကပါ၊အက္သင္းေတြရဲ.လြုတ္ေတာ္အစည္းအေဝးေတြမွာသူ.ေခတ္သူ.
အခါကေတာ္ေပ.ေက်ာ္ေပ.ဆိုတဲ.လူေတြနိုင္ငံေရးၿပသ၁နာၿငင္းၿကခုန္ၿကတာကိုအက္သင္းၿမိဳ.သူၿမိဳ.သားေတြ
နား ေထာင္နိုင္ၿကတယ္၊ကိုယ္တိုင္လဲဝင္ေၿပာနိုင္တဲ.အခြင္.အလမ္းေတြရၿကပါတယ္၊အက္သင္းေတြဟာသူတို.
လြုတ္ေတာ္ထဲမွာနိဳင္ငံေရးေခါင္းေဆာင္ကလီယြန္တို.၊နီးစီးယပ္စ္တို.ရဲ.စကားေတြကိုၿကားရမယ္။

ဒါေပမယ္.ေဆာ.ခရတၱိရဲ.ေဝဖန္ခ်က္ကိုေတာ.မၿကားရနိဳင္ဘူး၊ကြ်န္ေတာ္တို.ရဲ.TVကလာတဲ.လြုတ္ေတာ္
ေဆြးေႏြးပဲြေတြမွာက်ေနာ္တို.ကတဖက္သတ္ၿကားရတာပဲရွိမယ္၊ေဆြးေႏြးလို.မရၿကဘူး၊အက္သင္းေတြက
အဲဒီအခြင္.အေရးကိုရခဲ.ၿကတယ္၊က်ေနာ္တို.ဆီမွာေတာ.ဘာနဲ.တူသလဲဆိုရင္ေက်းလက္ ေတြမွာ
လူၿကီးေတြေနညိဳညခ်မ္းမွာထိုင္ၿပီးေဆြးေႏြးခဲ.ၿကဘူးတဲ.အရင္တုန္းကေက်းလက္စကားေၿပာဝိုင္းေတြနဲ.
ဆင္ဆင္တူပါတယ္၊

လူ.အခြင္.အေ၇းၿမင္.မားပါတယ္ဆိုတဲ.အဂၤလန္၊အေမရိကန္တို.ရဲ.နိဳင္ငံေရးပညာေပးမွုကိုေတာင္အက္သင္း
နိဳင္ငံပညာေပးမွုနဲ.ႏွဳိင္းယွဥ္ၿကည္.မယ္ဆုိရင္တခ်ိဳ.ေနရာေတြမွာအက္သင္းေတြကိုမမွီနိဳင္ခဲ.ၿကပါဘူး၊အက္သင္း
ေတြကတမိ်ဳးသားလံုးကိုနိုင္ငံေရးအႏုပညာေလ.က်င္.ေပးနိဳင္ခဲ.တယ္၊အဂၤလန္၊အေမရိကန္ေတြကလူနည္းစု
ကေလးကိုသူတို.ထက္ပိုၿပီးက်က်နနေလ.က်င္.ေပးနိဳင္ခဲ.တယ္၊ဒါေပမယ္.အက္သင္းေတြနဲ.ယွဥ္ရင္ေတာ.
ညံ.ရာက်ေနတာကေတာ.အမွန္ပါပဲ၊ကြ်န္ေတာ္တို.နိုင္ငံအေနနဲ.ဆိုရင္ေတြးၿကည္.လို.ေတာင္ရမယ္မထင္ပါဘူး၊
ဒါဟာအက္သင္းနိုင္ငံသားေတြရဲ.နိဳင္ငံေရးအေၿခခံတခုပါပဲ၊နိဳင္ငံေရးမွာၿပည္.ၿပည္.စံုစံုၿဖစ္ေအာင္ပညာေပးထားတယ္၊
ကြ်န္ေတာ္တို.မွာဒါမ်ိဳးၿဖစ္မွၿဖစ္ပါ.မလားမသိဘူး၊ခုထိမၿဖစ္လာေသးတာေတာ.အမွန္ပါပဲ၊

အရစၥတိုတယ္ကလဲသူတို.ရဲ.အက္သင္ၿပည္သူေတြကိုၿကည္.ၿပီး လူဆိုတာနိဳင္ငံေရးသတၱဝါတည္းလို.ဆိုခဲ.ပါေသးတယ္၊နိဳင္ငံေရးပညာေပးတယ္ဆိုတာကလဲလြုတ္ေတာ္
မွာေဆြးေႏြးၿကတဲ.ၿပသ၁နာကိုနားလည္ရံုေလာက္မွ်သာမဟုတ္ပါဘူး၊ဟိုးနက္ရွိဳင္းတဲ.အေၿခခံလူတန္းစား
ေတြရဲ.လိုအပ္ခ်က္ေတြ၊လက္ငင္းၿပသ၁နာေတြကိုနဴးညံ.တဲ.ေမတၱာစိတ္ကိုအေၿခခံတဲ.ဘာသာေရး၊
စာရိတၱေရး၊တရားဥပေဒစိုးမိုးေရးဆိုတဲ.ေတာင္ထြတ္ၿကီးေတြနဲ.မိုးထားေပးတာေတြကလဲရွိပါတယ္၊
ဒါဟာၿဗဟၼစိုရ္ဒီမိုကေရစီတည္ေဆာက္ေရးအေၿခခံနီးနာနိသယေတြပါပဲ၊

ကဲကြ်န္ေတာ္တို.လည္းသူတို.ေတြရဲ.ဒီမိုကေရစီကိုၿကည္.ၿပီးသင္ယူၿကစို.လား၊က်ေနာ္တို.မွာ
နည္းပညာေတြရယ္၊သင္ခန္းစာယူစရာလြပ္လပ္ေရးတိုက္ပဲြေတြ၊ဒီမိုကေရစီတိုက္ပဲြေတြရယ္၊
ေက်ာင္းသားေတြရဲ.သမိဳင္းေတြလည္းရွိခဲ.ၿကၿပီးၿပီ၊ေနာက္ၿပီးမြန္ၿမတ္သန္.စင္တဲ.ဗုဒၶဘာသာၿကီး
ကလဲဝိုင္းရံလို.ေနပါေသးတယ္၊

ကြ်န္ေတာ္တို.ဘာလို.မတည္ေဆာက္နိဳင္ရမွာလဲလို.ကိုယ္.ကုိကိုယ္အားေမြးနိဳင္တဲ.စိတ္ဓာတ္မိ်ဳးပဲ
ထားရွိရပါေတာ.မယ္လို.ေၿပာရင္းနိဂုဏ္းကမြတ္အဆံုးသတ္ပါရေစ၊

မွတ္ခ်က္-(ေပါ.ခ်္တို.၊အကယ္ဒမီတို.ဆိုတာတကယ္တည္ရွိတဲ.ေက်ာင္းေတာ္ၿကီးေတြမဟုတ္ပါဘူး၊
အကယ္ဒမီဆိုလွ်င္လူထုအပန္းေၿဖဥယ်ဥ္ၿကီးထဲရွိေတာအုပ္ကေလးတခု၏အမည္သာၿဖစ္ပါသည္၊
ထိုေတာအုပ္ကေလးမွာပင္ေအး ေအးလူလူေဆြးေႏြးၿပီးပညာတိုးေစခ်င္းၿဖစ္ပါသည္၊)

(သားခ်စ္)

No comments:

Post a Comment